To Google Ads (πρώην Google AdWords) είναι ένα εργαλείο στοχευμένης διαφήμισης στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google που επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων κειμένου, τις οποίες ρυθμίζετε να εμφανίζονται για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, κάθε φορά που ένας χρήστης αναζητά πληροφορίες στο internet σχετικές με τις λέξεις αυτές.

Το κόστος και η απόδοση των Google Ads εξαρτάται από το πόσο στοχευμένα είναι στημένα. Κακό στήσιμο οδηγεί σε χαμένα χρήματα, χρόνο και αποτυχία να φέρετε περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή σας.

Αν έχετε ήδη καμπάνιες στο Google Ads μπορούμε να τις ελέγξουμε και να σας προτείνουμε βελτιώσεις μόνο αν πιστεύουμε ότι μπορούμε να σας φέρουμε μεγάλη βελτίωση. Μπορούμε να διαπιστώσουμε βασικά λάθη στο σχεδιασμό και να δούμε αν μπορούμε να πετύχουμε μείωση του κόστους ανά κλικ, που σημαίνει ότι με το ίδιο κόστος θα έχετε περισσότερους πελάτες.

Google Ads

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Google Αds;

Στοχευμένη διαφήμιση

Η διαφήμιση γίνεται σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που εσείς επιλέγετε σύμφωνα με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που θέλετε να προωθήσετε

Χαμηλότερο Κόστος

Το κόστος είναι σημαντικά μικρότερο από την παραδοσιακή διαφήμιση ενώ η απόδοση της διαφήμισης είναι εντυπωσιακή

Αύξηση επισκεψιμότητας

Εμφάνιση των υπηρεσιών και των προϊόντων σας στις πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης με αποτέλεσμα άμεση και θεαματική αύξηση της επισκεψιμότητας σας

Αύξηση πωλήσεων

Αύξηση επισκεψιμότητας σημαίνει αυτόματα αύξηση του πελατολόγιού σας άρα και των πωλήσεων των στοχευμένων διαφημιζόμενων υπηρεσιών και προϊόντων

Εύκολη διαχείριση καμπάνιας

Παρέχεται απόλυτος έλεγχος και πλήρη στατιστικά στοιχεία για τις καμπάνιες σας με την βοήθεια των εξαιρετικών εργαλείων του Google Ads

Πλήρης έλεγχος προϋπολογισμού

Εσείς ορίζετε τον προϋπολογισμό και επιλέγεται ανά πάσα στιγμή πότε οι διαφημίσεις σας ξεκινούν και πότε σταματούν

Google Ads

Συχνές Ερωτήσεις

Πως λειτουργεί το Google Ads;

Αρχικά βρίσκουμε τις λέξεις κλειδιά που περιγράφουν ακριβώς το αντικείμενο σας κατόπιν έρευνας και ανάλυσης με την χρήση του Keyword Planner, επιλέγουμε τις λέξεις ή φράσεις που βρήκαμε στο πρώτο βήμα και ορίζουμε το κόστος CPC (Cost Per Click) που επιθυμούμε να δαπανήσουμε για κάθε κλικ που πραγματοποιείται στην διαφήμισή σας. Τέλος δημιουργούμε τις διαφημίσεις σας (με κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο κ.α.) και ενεργοποιούμε την καμπάνια σας

Ποιοι τύποι διαφημίσεων υπάρχουν

Search: Η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στους ιστότοπους εκατοντάδων άλλων συνεργατών της Google, όταν οι χρήστες κάνουν αναζήτηση σε όρους που σχετίζονται με μια λέξη-κλειδί που έχετε ορίσει στην καμπάνια σας θα βλέπουν τη διαφήμισή σας.

Display: Η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στη Google, στο Gmail και στο YouTube.

Shopping: Η Google αντί για τη λέξη-κλειδί θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα προϊόντων του eshop σας να προβληθεί στο χρήστη.

Video: Η διαφήμισή σας θα προβάλλεται στο YouTube με τη μορφή βίντεο.

App: Η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στην Αναζήτηση Google, στο YouTube, στο Google Play και σε αρκετούς άλλους plublishers που προβάλλουν διαφημίσεις apps.

Πού μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις;

Οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται σε διάφορα σημεία ανάλογα με την στόχευση που έχει γίνει. Έτσι μπορούν να εμφανιστούν:

– Πάνω, κάτω ή στο πλάι από τα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Search.
– Δίπλα, πάνω ή κάτω από τα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Play, στις Αγορές Google και στο Google Maps.
– Στα αποτελέσματα αναζήτησης σε ιστότοπους συνεργατών αναζήτησης της Google.
– Σε διαφορετικές συσκευές (smartphones, tablets κ.α.)
– Στο δίκτυο εμφάνισης της Google (Google Finance, Gmail, Blogger, YouTube κ.α.)

Από τι αποτελείται μια τυπική διαφήμιση Google Ads;

Μια τυπική διαφήμιση Google Ads μπορεί να αποτελείται από:

  • Τηn φωτογραφία του προϊόντος
  • Τον τίτλο του του
  • Την τιμή του
  • Μια μικρή περιγραφή

Τι γίνεται αν δεν επιτευχθούν οι στόχοι μου;

Η IAP Net δεσμεύεται για την επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση που δεν πετύχουμε τους στόχους που θα συμφωνήσουμε με την εταιρεία σας.