Το Email Marketing αποτελεί έναν εξαιρετικά αποδοτικό και σχετικά οικονομικό τρόπο επικοινωνίας με υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες. Βασίζεται στην αποστολή ενημερωτικών e-mail σε μία λίστα από λογαριασμούς email ανά τακτά χρονικά διαστήματα, με βασικό στόχο την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης σας και κατ’ επέκταση την αύξηση των πωλήσεων και κερδών σας όταν γίνεται σωστά.

Τα newsletter τις περισσότερες φορές ενημερώνουν του παραλήπτες τους για νέες αφίξεις προϊόντων ή για προσφορές προϊόντων και εκπτώσεις. Επίσης μπορούν να περιλαμβάνουν και ενημερωτικά άρθρα ή συμβουλές για θέματα σχετικά με το περιεχόμενο και το αντικείμενο της ιστοσελίδα σας, προκειμένου να αυξάνετε το engagement με τους χρήστες. Τέλος χρησιμοποιούνται και για την ενημέρωση των χρηστών για ειδικές ενέργειες όπως διεξαγωγή διαγωνισμών, εκδηλώσεων ή events κ.α.

Η ομάδα της IAP Net έχοντας την εμπειρία στον χώρο του Email Marketing μπορεί να σας καθοδηγήσει στις κατάλληλες κινήσεις ώστε η καμπάνια newsletter σας να σας αποφέρει άμεσα ή έμμεσα κέρδη.

Email Marketing

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Email Marketing και τι προσφέρει

Ενημέρωση πελατών για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες

Με την αποστολή newsletters στους πελάτες που έχουν εγγραφεί στην λίστα σας τους ενημερώνετε για τα προϊόντα σας, τις υπηρεσίες σας, τα νέα της επιχείρησής σας, διενεργείτε διαγωνισμούς, εκδηλώσεις, events κ.α.

Ενδυνάμωση σχέσεων με το πελατολόγιό μας

Η τακτική αποστολή newsletters στους εγγεγραμμένους πελάτες σας σταθεροποιεί και ενδυναμώνει τη σχέση σας μαζί τους. Οι πελάτες ενημερώνονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσα από μια σχέση εμπιστοσύνης.

Αύξηση επισκεψιμότητας και πωλήσεων

Στόχος των ενημερωτικών newsletters είναι η ενημέρωση των εγγεγραμμένων πελατών σας και η επίσκεψη / επιστροφή τους στην ιστοσελίδα σας που σημαίνει αύξηση επισκεψιμότητας και πωλήσεων

Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του Brand σας

Η σχέση εμπιστοσύνης που αναπτύσσετε με τους πελάτες δεν μπορεί να μην έχει ως αποτέλεσμα και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του Brand σας (brand awareness)

Είναι αποτελεσματικό με μικρό κόστος

Η διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας με την αποστολή newsletters συνοδεύεται από χαμηλό κόστος. Εξαρτάται κυρίως από τον αριθμό των παραληπτών και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται (κατά πόσο αυτός είναι αυτοματοποιημένος η μη).

Λεπτομερή στατιστικά στοιχεία

Ακριβή στοιχεία και λεπτομερείς πληροφορίες των αποστολών σας. Μπορείτε να δείτε πόσοι από τους παραλήπτες άνοιξαν το newsletter σας, να δείτε ποιοι συγκεκριμένα το είδαν, πόσες φορές, από πού, καθώς και την ημερομηνία και ώρα που το άνοιξαν.

Email Marketing

Πως μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Μελέτη περιεχομένου και καθορισμός στρατηγικής

Μελετάμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και σας προτείνουμε την στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε για την επίτευξη των στόχων σας

Δημιουργία λογαριασμών σε εξωτερικές πλατφόρμες

Αναλαμβάνουμε την δημιουργία και το σετάρισμα των λογαριασμών σας σε όποια πλατφόρμα θέλετε  (πχ Mailchimp, Moosend κ.α.)

Σχεδίαση Newsletters

Σύγχρονη και εντυπωσιακή σχεδίαση εικαστικών για ενημερωτικά newsletter σας που θα “κερδίσουν” τους παραλήπτες σας

Αποστολή Newsletters

Αναλαμβάνουμε την αποστολή των ενημερωτικών newsletters στα μέλη της λίστας σας σε τακτά χρονικά διαστήματα που θα ορίσουμε μαζί

Μαζική εισαγωγή-εξαγωγή παραληπτών

Αναλαμβάνουμε την εισαγωγή/μεταφορά αλλά και την εξαγωγή (σε csv, excel κ.α.) των επαφών των λιστών σας ώστε να τις χρησιμοποιήσετε όπου θέλετε

Ανάλυση στατιστικών αναφορών

Αναλύουμε και σας παρουσιάζουμε λεπτομερή στατιστικά στοιχεία ώστε να αξιολογήσουμε την πορεία της καμπάνιας σας και την βελτίωσή της

Συχνές Ερωτήσεις

Κάθε πότε πρέπει να στέλνουμε email newsletter;

Η συχνότητα αποστολής των Newsletters βασίζεται στο πόσο συχνά ανανεώνεται η ιστοσελίδα σας ως προς την ποικιλία των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, τις νέες αφίξεις, τις αλλαγές τιμών, τη διεξαγωγή ειδικών ενεργειών όπως διαγωνισμών, events ή προωθητικών ενημερώσεων κ.α. Συνήθως προτείνεται η αποστολή ενός Newsletter την εβδομάδα και σαν ημέρα ενδείκνυται η Δευτέρα καθώς έχει διαπιστωθεί ότι οι επισκέπτες/καταναλωτές στην αρχή της εβδομάδας είναι πιο πρόθυμοι να προβούν σε αγορές.

Τι ΔΕΝ κάνουμε;

– Δεν παρέχουμε έτοιμες λίστες με email

– Δεν θα σας βοηθήσουμε να στέλνετε spam. Όλοι οι παραλήπτες των email σας θα πρέπει να έχουν ζητήσει και επιβεβαιώσει να λαμβάνουν τα newsletter σας